tisdag 22 januari 2008

22 januari

Liechtenstein
Inget Snack
I fredags spelade Liechtenstein och State of Samuel i jönköping. Jag var där och spelade lite skivor och fick tillfälle att utveckla min bilkörning en hel del i god egenskap av bandchaufför, då det blev en del turer fram och tillbaka i jönköping med omnejd. Jag som nästan aldrig kör bil. Men kul var det. Att de enda bilderna jag tog från spelningen är riktigt dåliga och att jag inte ens kom mig för att filma stör mig dock.

Och att jag missade A Smile and a Ribbon på stars'an i lördags för att det var sån kö utanför var även det tråkigt.

Resten av helgen har jag ägnat åt att lyssna oavbrutet på Mates of State och My Favorite, två band jag inte vet varför jag inte lyssnat mer på innan. Silly Me.

De tre första låtarna på Bear Quartets 'Angry Brigade' är så jävla bra.

Inga kommentarer: