måndag 7 januari 2008

7 januari

Vardagen har återvänt, och således borde jag nu ligga behagligt sussandes i min säng vid det här laget. Dessvärre hänger jag mig istället åt att suga i mig mer eller mindre icketriviala texter hämtade från diverse bloggar och dylikt, med enda resultat att jag börjar tvivla på huruvida min egen blogg håller måttet eller helt enkelt bör gå i graven. Som det är i nuläget består ju nämnda textkälla (no offense, kära blogg) i stort sett enbart av mina spontana prepubertala bokstavsuppkastningar, uppblandat med lite intetsägande tystnad. Men så är det ju jag själv som står som författare. Nåja, den som lever får se.

Värt att nämnas innan jag somnar är att dagens lektioner på chalmers tekniska högskola innebar planlöst omkringirrande och utstötande av läten i stil med 'blpblupblup', 'brrrrrrrrrrr', alternativt 'naanaanaa'.

1 kommentar:

sarathyra sa...

min blogg, lixom min vardag, består mest av traviana texter...